Do przeczytania #1

stosikJeśli sierpień będzie zbyt gorący, z czytania będą nici. Trudno mi się skoncentrować nad tekstem gdy zdycham z gorąca. Na szczęście (niestety?) nigdzie nie wyjeżdżam więc wymówki od czytania nie będzie.

Do przeczytania w sierpniu 2016:

  • Stacja Nowy Świat – Bartosz Biedrzycki (2015)
  • Navy Seals. Historie prawdziwe – Scott McEwen, Richard Miniter (2014)
  • Poganka – Narcyza Żmichowska (1846)
  • Sekretna historia masonerii – Jeremy Harwood (2006)

Daty w nawiasach to oczywiście daty oryginalnego wydania, w przypadku książek zagranicznych – wersji angielskiej.

Podsumowując, mój wybór na sierpień to: postapokalipsa, historia i klasyka literatury. Książek użytkowych (samokształcenie) nie wliczyłem.

A co ty przeczytasz w sierpniu?

4 uwagi do wpisu “Do przeczytania #1

  1. Cóż, sierpień ma być ciepły. Dlatego najlepiej czyta się nocą, gdy można odpocząć od upałów. Ciekawa jestem, jak Ci się spodoba „Poganka” Żmichowskiej. Ja na sierpień planuję „Na wschód od Edenu”. I „Historie niesamowite” Elizabeth Gaskell. Na pewno coś jeszcze, ale co? To pewnie będzie decyzja „last minute”.

    Lubię to

    • Wieczorem, albo siedząc w komunikacji miejskiej. Właśnie czytam „Pogankę” i nie wiem czy pochwalić za dokładną psychologię postaci czy zganić za długie opisy i wprowadzenie. 😉 Steinbecka i Gaskell nie czytałem i nie wiem czy prędko po to sięgnę. 😀 Jestem ciekaw co wybierzesz w ramach „last minute”. Może coś co mnie zainteresuje? 😉
      Ja ostatnio mam blokadę czytelniczą i ciężko mi idzie czytanie, więc nieważne jak dużo przeczytam i tak będzie sukces. A w związku z blokadą jestem jeszcze bardziej wybredny niż zazwyczaj.

      Lubię to

  2. Pingback: Do przeczytania #2 – multikulturalny

  3. Pingback: Podsumowanie 2016 – multikulturalny

Skomentuj

